13 maj 2010

Trötter

Jag är en tråkig bloggare. Jag är trött efter att suttit på båt i 10h över potten som skiljer Finland från Sverige. Jag har haft ont i nacken hela vägen och ännu mer ont i huvudet. Jag har fått guideing av en mystisk snubbe som påstod sig vara hemlös (men han såg inte ut som någon uteliggare) så att jag skulle hitta rätt vid centralen i Stockholm. Jag bor hos en person som inte har en aning om vad social är. Seriös, hur kan man vara så osocial? Whatever, ska sova nu och kommer sticka iväg imorgon, antalgien, före hon vaknat.

Imorgon börjar projekt: Tänka så lite som möjligt på allt hemma i Jeppis och njuta så mycket om möjligt.
JAG FÅR TRÄFFA THERESE OCH NILO IMOROGON!! Kan knappt fatta att det är sisådär 10h tills jag träffar Therese igen. Helt sjukt!

Sovdags, NU. Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar