23 april 2010

Dagen då humöret är på topp!

Efter en usel natt med alldeles för få timmar med sömn vaknade jag upp på ett förvånansvärt bra humör. Vädret har varit lite halvtaskigt hela dagen, jag har varit trött och jag har svidande rivsår på armarna, som min katt igår behagade att pryda mig med, men vem bryr sig? Humöret är ändå på topp.

Mitt vikariat tog slut idag men vad gör det när man ska vara vikarie i högstadiet från och med onsdag och en vecka framåt? Plötsligt blev Norgeresan inte alls så omöjlig. Blir att tänka, fundera och planer nu!
Är super trött men vad gör det när man ska på invigningen av Finlands första O'learys ikväll?

Trallalla. Nu ska jag ringa E och berätta om kvällens tidsplanering, sedan ta en kort och effektiv powernap före jag börjar ställa mig för kvällens begivenheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar