24 april 2010

Invignings kväll

Invigningen av O'learys igår var riktigt bra. Jag och E sänkte nog medelåldern en del men det gjorde nog inte så mycket, tyckte jag iaf. V sprang runt och fotade mingelbilder och jag tror nog att hälften av bilderna han tog är på min kära far som hela tiden lyckades stå framför kameran och apa sig. Gratis mat och gratis dricka (fram till kl 22) var ju helt nice måste jag säga! Blev en billig kväll vilket min ekonomi verkligen tycker om! Fick dessutom skjuts både till och från stan (TACK) och behövde inte lägga ner pengar på taxi. Hurra!
Blir väl kanske att sticka iväg till O'learys ikväll när dom har öppning, sådär på riktigt. Antagligen rätt mycket folk där ikväll och kanske lite fler i min ålder.

Att vara på invigning gör att man dagen efter är rätt trötter.. Tror bestämt jag ska krypa ner under täcket bredvid gästkatten en stund. Dels för att försöka få upp värmen och dels för en behövlig powernap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar