08 april 2010

Måsten

Jag hatar verkligen måsten. Allt som är/blir till ett måste skjuter jag upp eller helt enkelt struntar i att göra det.
Min blogg dog, igen en gång, tror bestämt att jag plötsligt fick en känsla av att det blev ett måste och då ville jag inte längre.

I två och en halv vecka (tror jag iaf att det är) har min blogg varit död men nu ska den få uppstå igen en gång. Har inte för mig att det hänt något jätte häftigt, spännande och världsförändrande sedan jag senast skrev. Har hunnit fira Pampas nationaldag, sett på, skrattat åt, tagit foto med samt fått autograf av Magnus Betnér, tränat en del, lämnat en rykande, mer eller mindre död bil halvvägs till Esse, firat påsk med traditionell middag i Fäboda och en bra kväll med Erica och ja, det var väl allt.

Kanske hålls bloggen i liv en tid framöver. Det visar sig.

Sovdags. Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar