16 april 2010

Solsken

En del av mina måsten blev gjorda igår. Hurra. Min powernap däremot blev inte längre än sisådär 5min eftersom att V kom hit. Hade planer på att vara duktig igår och inte starta upp datorn när jag kom hem från träningarna men typiskt nog så ville V ha "mitt objektiva omdöme" på nått hann gjort, snäll som jag är startar jag upp datorn och självklart satt jag framför datorn i evigheter.

Solen skiner idag och man kan väl inte vara på annat än bra humör. Trots att jag inte kan påstå att jag gillar marknaden sådär jätte mycket kan inte låta bli att tycka att de är perfekt marknadsväder. Ska luncha på stan med C idag, hjälpa V med nått jobb efteråt, hämta ut min vinstbiljett, eftersom jag glömde det igår och kanske traskar jag en liten stund på marknaden. Har egentligen inga överlopps pengar alls men hittar jag ett par nya, snygga pilotbrillor så är det värt det.

POP-kalaset kommer tillbaka till Jakobstad. Hurra! Flera artister jag mer än gärna vill se. Jag är i Pörkenäs på läger då just. Fuck. En till anledning till att det inte lockar sådär jätte mycket med läger i år.. Får se hur det blir. Kommer väl antagligen missa två dagar p.g.a inträdesprov så ett tu tre lämnar jag bort alla dagar. Då blir jag visserligen utan pengar.. Dilemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar