08 april 2010

Forbs magazine

"I wanna be a billionaire so fucking bad
Buy all of the things I never had"

Jag skulle köpa en dator som inte var lika jäkla trög som min är just nu. En resa till Oslo i mitten av maj. En resa till USA. Klänningen jag hittade vid Blossom idag. Nya skor. En ny telefon. Jumpern jag lovade köpa åt Elin när jag blir miljonär. Och antagligen en del andra saker.

Denna dag har innehållit två café besök, lite bokläsning, ett klädinköp (uppvisningskläder inför JKGs vårfest), möte, kakbakning, dissning av Zumba och ett antal kaffekoppar. Är du trött. Riktigt trött. Exhausted. Men samtidigt rastlös och pigg. Jag är konstig, jag vet.

Nu för tiden är jag törstig varje kväll/natt när jag har planer på att börja sova. Inatt kommer inte vara ett undantag men nu har jag i alla fall orsaken. Ett halvt paket vitlökssalami slank just ner som om jag inte ätit något på hela dagen. Oops.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar