22 april 2010

Lathet

Denna vecka har jag varit trött varje dag och lite pinsamt lat. Det tar på krafterna att jobba i ett lågstadium, speciellt när man inte är van med det. Jag trivs bra och har inget emot alla ungar men oj så trött man är när man kommer hem. Hoppade över träningarna i måndags och idag, latheten tog helt enkelt över.
Både igår och idag har jag spenderat en hel del timmar vid LBB med trevligt sällskap. Gillar verkligen att bara sitta där i timtal, prata om allt och ingenting, titta på mänskor som traskar och bilar som kör förbi.

Förövrigt så fortsätter askan ställa till med en hel del. Får se in far slipper iväg på nån resa. Vi har fått en extra katt för några dagar, en otroligt fin sådan. Familjen H hoppas på att flyga till Italien imorgon men man vet ju aldrig... men iaf bor deras kisse här nu. Lilla Zeeva försöker fräsa, Tantkatten Cessan morrar och nya kissen är mest förvirrad och lite smårädd.

Hade en bra tanke jag hade tänkt dela med mig av men har såklart glömt vad det var.. inte så viktigt alltså?
Dagarna tar så fort slut när man jobbar.. men man får ju pengar. Förhoppningsvis får jag jobba lite nästa vecka också. Får jag det sticker jag iväg till Norge och lämnar alla måsten hemma. Tror ingen riktigt förstår hur gärna jag vill komma iväg till Norge och träffa mina Uppie vänner.

Nu blir det att krypa ner under täcket och läsa (Se till mig som liten är av Kaj Korkea-aho) tills jag somnar. Sista jobbdagen för denna gång imorgon. Lite synd nog.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar