18 april 2010

helgen

Är tröttare än tröttast och tänker knappt be om ursäkt för att stavfel, syftningsfel och andra fel ni säkert hittar..

Fredagskvällen blev en bra kväll tillsammans med Elin, några öl, lite tv-tittande och lite photo play-spelande vid Netti. Ja, och så avslutade vi kvällen med subway smörgåsar. Mums.
Igår var det också en riktigt bra kväll, dag också antar jag (vad gjorde jag igår på dagen?). Käkade mat, drack öl, kollade fotboll och umgicks med mor och far och folk i deras ålder vid O'learys som hade smygpremiäröppning. Eftersom att vi (främst föräldrarskapet och deras bekanta) har rätt kontakter traskade vi utan att betala inträde upp till Moody var vi spenderade några timmar innan det blev hemfärd. Via ett vårrullsstånd såklart.
Idag har jag varit trött mest hela dagen. Varit på ett möte, var vi försökte komma på något så att det kanske någon gång skulle hända något skoj i stallet, varit och ridit och haft besök av Viktor.

Imorgon är det tidigare väckning än jag haft sen någon gång i Januari. Imorgon (och resten av veckan) ska jag leka skolgångsbiträde i Kyrkoby skola.
Eftersom att bilen står vid verkstaden blir det att cykla. Hurra för att börja 7:30. :|
SOVDAGS, NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar