12 april 2010

Ett hål i min plånbok

Trots att jag inte gjort sådär överdrivet mycket idag är jag tröttare än tröttast. Jag har spenderat rätt mycket tid med tjejerna i Americas Next Top Model, druckit kaffe i solskenet ute vid Fäboda samt varit på ett funderings och planerings möte som till en stor del gick ut på att prata en massa annat.

Jag är arbetslös, utan pengar, pank och fattig men tror bestämt jag ska spendera cirkus 20 euro på en ansiktsbehandling vid Yrkes Skolan på tisdagen. Eftersom att jag tänker ta C., en arbetslös vän i hand och gå dit kan vi ju tillsammans tycka synd om oss när vi gräver ett ännu större hål i plånboken.

Nu ska jag dricka en vattenflaska för att släcka törsten som dyker upp varje kväll och sen sova.
Gonatt

1 kommentar:

  1. Jaaa!Hålet är ett faktum. Men de e tur att vi e 2 i alla fall :)

    SvaraRadera