15 april 2010

Vinst

Mhm, skulle bara kolla läget på facebook ett snabbt varv innan det var dags att sova... här sitter jag nu en timme senare. Vad är grejen med facebook, trots att det sällan händer något jätteroligt, spännande och/eller världs förändrande så sitter man fastklistrad där hur länge som helst. Suck. (Som i en suck alltså på svenska).

Började dagen med att vara slö, fortsatte den med att luncha med Addi, kaffa med Jossan, dricsha med Viktor, träna (Zumba och dansträningar) och avslutade den med att vinna två biljetter till O'Larys invigning den 23. Helt bra dag känner jag!

Nu ska jag slita mig från allt som har med datorer att göra, krypa ner i sängen och fortsätta läsa boken jag började på igår. Se till mig som liten är av Kaj Korkea-aho. Min plan är att stiga upp relativt tidigt imorgon men alla vet vi ju hur det brukar gå..

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar