25 april 2010

Första gången

Idag har jag gjort något jag aldrig tidigare gjort. Never have I ever.. filat naglarna förr. Tycker det är riktigt obehagligt men idag behövdes det verkligen. Lackade dessutom naglarna röda och känner mig sådär lagom kvinnlig.
Sådär annars har jag en lagom slö dag. När jag äntligen kom igång, kröp ur pyjamasen och hoppade i kläder för att moppa till V så dissar han. Typiskt.
Hade lite funderat på heja fram Jaro vid centralplenen idag men planerna ändrades. Istället blir det ett O'learys besök med M. Hinner jag slinker jag väl in och kollar slutet av matchen.

Borde ta och bestämma mig om det blir en Norgeresa eller inte.. Det lutar nog mot att det blir en resa. Saknar alla mycket mer än jag tror någon förstår. Är nog värt att lägga ner pengar på resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar