26 april 2010

Tomtitomtitom

Om nån undrar så syftar rubriken på ljudet som tydligen kommer när en björn går...

Oj så mycket man hinner med när man inte sover bort halva dagarna. Steg upp tidigt och skjutsade pappa till bussen han skulle iväg med, fortsatte vidare till stallet och en solskensritt i skogen, hem en liten stund, iväg till Oxhamns, Sandsund, Bennäs och avsluta färden med att kaffa först med V vid O'learys (förvånande, huh?) och sedan med V och E vid Fredrikas.
Jag har även hunnit med att vara på gränsen till att förblöda när jag skar mig i tummen, skratta så att tårarna runnit tills jag hade mascara i hela halva ansiktet, fått hela min säng omrörd så den fick bäddas om och så har jag såklart käkat min dagliga dos av nudlar.

Imorgon blir det antagligen lunch med C och möjligtvis V. Det ser jag fram emot!

Mycket vatten och mycket sömn är bra medicin när man håller på att bli förkyld va? Ska dricka en liter vatten och sedan krypa ner under täcket och sova. Har en del måsten imorgon också.. eftersom att jag sköt upp dem idag..

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar